fredag 27 februari 2009

Sportlovet 2009 snart slut.


Vad har man då gjort en hel vecka i februari 2009?

* Byggt ett rum i källaren åt Demi.
Demi har flyttat in, men första natten sprack golvet så nu har hon en skate ramp åt barbie dockor. Blev jag arg - ja på bryggarna Med tanke på att man i stort sätt följt 20 säsonger av Martin Timell där han tjatat om att man ska minst ha en cm runt trä golv eftersom det rör på sig. Men i Polen har de säkert inte ÄNTLIGEN HEMMA, utan mer åk och skaffa jobb i Sverige.













* Nicki fick Demis gamla rum.
Det blev bra. Inga byggarbetare där tack!!!!

* Buster fick ett makalöst ryck i måndags, " jag åker ut till Arlanda" jag fattade ingenting. Men killarna skulle fejka en resa till ÅRE. Helt galet, men 3st 17 åriga extremt rastlösa killar fick dagen att gå.










* Trolldeg
Jag har ett väldigt bra tålamod, ( min man skulle nog kalla det mer slarvig och att jag tillåter vad som helst ) men Nicki och hennes kompisar har under veckan fått göra näst intill hur mycket trolldeg som helst. Jag gillar i och för sig att se när barn är kreativa. Här har vi både haft Café och hamster tillverkning. Och mjöl, salt och vatten är väldigt lätt att torka bort.









* Har inte tänkt på arbetet en enda gång.... ( nästan sant )
M

Inga kommentarer: