tisdag 9 december 2008

Snart åker vi…. Till Thailand och det ska bli så skönt. Nedräkningen har börjat 9 dagar kvar.

Fast vi har en son som absolut inte vill åka med i år igen, förra året tvingade han oss att göra något annat och idén var bra, det är ju nyttigt att göra andra saker, bryta mönster och dyl, men ÅRE det var kanske inte det bästa alternativet men å andra sida har vi nu sett Åre i vinter vit skrud. Själva vistelsen på TOTT var inte alls så härlig som man hade väntat sig men, vi har i alla fall många roliga historier vi kan dra i många år tack vare denna resa. Resan dit blev nattåget från Centralen vi hade bokat en 6 bädds hytt och vi är ju bara 5 så det borde ju räcka, det var första gången för mig att åka nattåg, jag hade sett framför mig något romantiskt tåg i trä och vita linne lakan (kan vara från filmen Morrhår och Ärtor) när jag tittar in så är det blått, med syntet filtar och extremt trångt. Buster lägger sig högst upp och säger att han stänger av värmen för det blir nog jätte varmt när vi är så många i en hytt ( bra ), jag sov i min päls jag har aldrig fryst så i hela mitt liv. Men vi skrattade oss till sömns. Fortsättning följer…..

1 kommentar:

Anonym sa...

Buster är helt sjukt taggad egentligen